El passat 9 de febrer vam celebrar el Carnestoltes al Liceo Egara. Volem compartir amb vosaltres el que l’AMPA va fer, en aquest cas als cursos dels més grans, per què veieu en què consisteix la nostra participació en aquesta festa.

La festa de Carnestoltes a la ESO comença ja al matí. Mentre els alumnes de 4t decoren l’escola (aquest any ambientada en Harry Potter), i acaben d’ultimar detalls de la seva festa, la resta de cursos es centren en realitzar una manualitat sobre un tema concret, que després presenten a un concurs:

• 1r d’ESO: millor antifaç
  • 2n d’ESO: millor bossa decorada
  • 3r d’ESO: millor màscara

Per motivar-los una mica més 😉 l’AMPA fa un regal al millor de cada classe. Aquest any hem premiat als millors treballs amb uns auriculars bluetooth com aquests:

En acabar, comença la festa, i amb ella el concurs de disfresses i balls. D’un en un van sortint els participants individuals, i el jurat format per professors del centre, han de votar el millor ball i la millor disfressa. Els premis que aquest any ha repartit l’AMPA son:

Els premis pels concursos col·lectius que l’AMPA ha repartit són:

1er Premi millor disfressa/millor ball col·lectiu

A escollir entre dues partides de bitlles per participant, o entrades a un escape room per tots els guanyadors.

2on Premi millor disfressa/millor ball col·lectiu

Entrades de cinema per tots els guanyadors.

3er Premi millor disfressa/millor ball col·lectiu

Bossa de material escolar per cadascun dels guanyadors.

Tot el concurs va ser conduit i presentat pels alumnes de 4t d’ESO. Una feina excepcional!

Felicitats a tots!!

Per últim, per endolcir als que no van poder guanyar cap premi, l’AMPA va repartir a cada classe un súper bol de xuxes 🙂