Hola Famílies!

El proper 24 de maig, l’AMPA organitza gratuïtament pels socis, un taller totalment pràctic de mesures d’autoprotecció. Està destinat a dones, i serà impartit per ORC Terrassa (Oficina de Relacions amb la Comunitat – Mossos d’Esquadra).

Ens explicaran protocols d’actuació bàsics sobre mesures d’autoprotecció, defensa personal femenina i seguretat personal.

I ens ensenyaran tècniques bàsiques d’autoprotecció per les dones davant d’un atac eventual, o per persones que hagin patit o puguin patir violència.

El taller tindrà lloc al gimnàs de les instal·lacions d’ESO a les 17:30 hores, amb una durada d’entre una hora i mitja i dues hores aproximadament. Es recomanable portar roba d’esport o còmoda, i aigua.

Hi haurà servei de canguratge!

Si esteu interessades, no trigueu en apuntar-vos enviant un e-mail a liceoegaraampa@gmail.com amb el vostre nom i número de soci, perquè les places són limitades (màxim 50 places)! I si us plau, indiqueu-nos si vindreu amb nens, i quants, per poder preveure el número de monitors.

Esperem que us agradi!