Estimades Famílies,

Ens fa molta il·lusió anunciar-vos que un any més, ens tornem a sumar a la celebració de la XOCOLATADA SOLIDÀRIA per contribuir a la investigació DEL CÀNCER INFANTIL.

Cada any 1.200 nens i nenes a Espanya, i les seves famílies, s’enfronten al terrible diagnòstic d’un càncer infantil. Aquesta malaltia, completament diferent al càncer de l’adult, no es pot prevenir, i l’única esperança que hi ha perquè algun dia el 100% dels nens que el pateixen pugui superar-lo, és la investigació. Una investigació que gairebé no rep recursos públics, i molt menys de la indústria privada, ja que es tracta d’una malaltia minoritària en els petits, si es compara amb la incidència dels adults, i la filantropia és el veritable motor que l’impulsa.

Precisament, per aquest motiu, tots els beneficis recaptats amb les Xocolatades Solidàries es destinen al Laboratori d’Investigació del Càncer Infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu, centre de referència nacional i internacional en la recerca i tractament d’aquesta malaltia.

Així doncs, els membres de l’AMPA creiem que val la pena tornar a dedicar el nostre temps i la nostra solidaritat a aquest projecte, i és per això que, en col·laboració amb l’escola, el proper dimecres 19 d’abril MUNTAREM UN BON CACAU! a l’hora d’esmorzar.

Des d’Educació Infantil fins a ESO, tots els alumnes que vulguin aportar el seu granet de sorra, podran fer-ho esmorzant xocolata calenta amb melindros, donant 1 € (mínim). Tota la recaptació es donarà íntegrament a la Fundació Sant Joan de Déu. I qualsevol aportació extra serà benvinguda!

També hi haurà sucs per aquells que no puguin prendre xocolata, així com esmorzar apte per a celíacs. En el cas dels alumnes d’Educació Infantil, per evitar pèrdua de diners, podreu fer el vostre donatiu directament a les mestres.

Estem treballant per aconseguir patrocinadors i/o col·laboradors, perquè així totes les nostres aportacions vagin directes a la Fundació Sant Joan de Déu. Així que aprofitem per dir-vos que si teniu una empresa i voleu col·laborar en el cost de la preparació de la Xocolatada, o fer una donació directa, no dubteu en contactar amb nosaltres. Tota aportació extra serà benvinguda!

En uns dies ampliarem informació, i donarem indicacions per tots aquells que vulgueu participar com a voluntaris el dia de la Xocolatada.

RECORDEU:

EL DIA 19 D’ABRIL NO CALDRÀ PORTAR ESMORZAR! Només 1€… o més!

Amb la nostra donació aconseguirem millorar els tractaments del càncer infantil i apropar-nos al somni que tots tenim: que un dia totes les nenes, nens i adolescents amb càncer es puguin curar!

Associacions