Com ja sabem, la Policia Municipal acostuma a ser molt estricta en el control de l’estacionament als voltants de l’escola. Evidentment, la manera més econòmica, sana i sostenible, és anar caminant, però com que no tothom ens ho podem permetre -sigui per la raó que sigui-, us proposem aquestes alternatives, per si us poden servir d’ajuda.

Transport públic

Existeix la possibilitat de demanar pels nostres fills la targeta T-16.

Aquesta targeta és un títol de transport pels nens i nenes de 4 a 16 anys, que els permet fer gratuïtament un número il·limitat de viatges a la xarxa de transport públic del sistema tarifari integrat, dins la mateixa zona tarifària on resideixi el nen o la nena.

Per ampliar aquesta informació, i saber com i a on aconseguir-la, dirigiu-vos al següent enllaç: http://www.t-16.cat/Publica/T12/Inicio.aspx

En cotxe

Molts de nosaltres, sobretot per temes de feina, ens veiem en l’obligació de portar als nostres fills en cotxe a l’escola. Tot i que la recomanació és que aquest sistema es faci servir el menys possible, en molts casos és inevitable.

On podem aparcar:

• La zona d’aparcament per temps limitat davant de l’entrada de Ctra. de Castellar. En ser limitada, intentem que la rotació sigui el més fluida possible, perquè tots en puguem sortir beneficiats.
  • Zona blava del carrer Dr. Pearson i Ctra. de Castellar (gratuïta fins a les 9:30 del matí).
  • Parking de l’Avda. Barcelona. Per les famílies de l’escola, ofereixen una targeta moneder que funciona per minuts d’estada, amb un preu del 50% sobre el seu preu habitual en horari escolar. La recàrrega mínima és de 30 €, el que equival a 1.714 minuts.