Ja fa uns anys, des de l’AMPA vam decidir contribuir a una causa excepcional, com és la recaptació de fons per la investigació del càncer infantil. Per una banda, organitzant la Xocolatada Solidària, que enguany esperem poder repetir.

I per altra, col·laborant amb una iniciativa molt més propera, impulsada per la Policia Municipal de Terrassa, i que molts de vosaltres segur que coneixeu: “Policias por y para los valientes”.

Al 2019, vam organitzar un taller de polseres dins la campanya “Al cáncer infantil, dale Candela”. I ara, estem molt contents de comunicar-vos la realització d’un nou taller, aquest cop de polseres ESPIRIT!

ESPIRIT neix del cor i l’ímpetu de les voluntàries de PoliciasxValientes. Dones, homes, nens i nenes, bolcats en cos i ànima perquè no pari la investigació del càncer infantil. Un nus en espiral infinita, teixida des de l’esperit de la solidaritat.

Així doncs, el proper divendres 26 de gener, en col·laboració amb la Policia Municipal de Terrassa, organitzem un taller de Polseres Espirit, de 17:15 a 19:00 hores, a la Biblioteca de Primària de la nostra escola.

Per tan sols 3€ o 5€ (amb abalori), podràs aprendre a fer la teva pròpia polsera Espirit i contribuir amb el 100% del teu donatiu a la investigació del càncer infantil.

Una forma solidària i molt entretinguda, apta per tots els públics, de compartir un temps entre companys i amics, que no necessita de cap habilitat especial i que manté la ment ocupada en una activitat diferent.

Per apuntar-te només has de clicar al següent enllaç i omplir el formulari, indicant el número de persones que assistireu al taller i la quantitat de polseres que voldreu fer de cada tipus.

ATENCIÓ: La data límit per inscriure’s és el 23 de gener. Si us plau, tingueu en compte que és un taller extern i que necessiten preparar amb temps el material necessari i organitzar els seus voluntaris, per tant haurem de complir la data límit d’inscripció rigorosament!!

IMPORTANT: Taller obert a totes les famílies de l’escola  /  El dia del taller, si podeu, porteu una tapa de capsa de sabates per ajudar-vos a fer la polsera.