La Castanyada

Quan? A l’octubre

Què fem? Comprem panellets i castanyes, que es reparteixen a tots els nens i professors d’infantil, primària i la ESO

Què necessitem? Pares i mares que col·laborin per repartir-los per les classes

Carnestoltes

Quan? Al febrer

Què fem? L’AMPA ofereix un berenar a tot el centre, i prepara la festa amb música per celebrar el Carnestoltes. Organitzem un concurs i premiem als alumnes i familiars, organitzats en diferents categories.

Què necessitem? Pares i mares que col·laborin en la preparació de la festa

Diada de Sant Jordi

Quan? 23 d’abril

Què fem? L’AMPA s’encarrega de comprar i repartir els premis del concurs que organitza el centre.

Setmana de la Ciència de la ESO

Quan? Al maig

Què fem? El centre organitza amb alumnes de la ESO un concurs sobre matemàtiques i l’AMPA compra els premis pels guanyadors

Fi de curs

Quan? Últim dia del curs

Què fem? L’AMPA s’encarrega d’organitzar la festa de fi de curs. Venem entrepans i begudes (gratuits pels socis), i contractem la música per animar la festa, i així acomiadar-nos del curs.

Què necessitem? Pares i mares que col·laborin en la preparació de la festa

Graduacions

Quan? Al juny

Què fem? L’AMPA s’encarrega de preparar les graduacions de P5 i 6è per celebrar el canvi de cicle, una organització amb molta feina, però feta amb molta il·lusió!

També preparem una festa de comiat pels més petits del centre, els de P2, que també canvien de cicle, i preparem un berenar per pares i nens, i se’ls hi fa entrega d’un diploma.