Hola Famílies!

Una any més, podem celebrar que som una escola molt solidària!! Amb una gran participació, que ha permès recaptar…

1.712,50 €!!

Des de l’AMPA volem manifestar el nostre agraïment:

Moltes gràcies a totes les famílies que heu aportat el vostre granet de sorra per una causa tan solidària!

Moltes gràcies a tots els pares, mares, tiets, tietes, avis, àvies… que van venir a donar un cop de mà, i van fer possible que la xocolata arribés a tots els nostres nens!

Moltes gràcies als i les alumnes de 4t d’ESO que enguany s’han estrenat ajudant a repartir la xocolata a tota la secundària, i ho han fet de meravella!

Moltes gràcies a tots els col·laboradors que han fet que la xocolatada fos una realitat, amb les seves diverses aportacions:

• A la nostra escola i al seu personal, per la seva aportació econòmica, per cedir-nos les instal·lacions, ajudar-nos en tot el que hem necessitat, i en la preparació de la xocolata.
  • Al Club de Judo Egara, per la seva aportació econòmica que ens ha servit per cobrir part del cost de la xocolata.
  • Al Mesón Las 4 Esquinas, perquè com a edicions anteriors, s’ha fet càrrec del cost dels melindros.
  • A GreenVase, per la seva donació que ens ha permès tenir gots sense cost per servir la xocolata.
  • A ATST – Agrupación de Transportistas y Sercicios de Terrassa S.L. per donar-nos els adhesius d’agraïment.
  • A Bodas Outlet, per donar-nos els davantals de forma desinteressada.
  • A la copisteria Escrit Està!, per imprimir-nos gratuïtament tota la cartelleria que ens ha permès fer la difusió de la xocolatada a l’escola.
  • A Pastisart, per fer-nos arribar sense cost unes planxes de pa de pessic boníssim.
  • I a Caprabo, que s’ha tornat a sumar a aquesta causa, aportant sense cap cost per nosaltres, guants, tovallons, estovalles i magdalenes sense gluten.

I moltes gràcies un any més al nostre alcalde, Jordi Ballart, que no va dubtar en fer un forat a la seva complicada agenda, i va tornar a venir a la nostra Xocolatada Solidària per donar el seu suport, aquest cop acompanyat pel regidor d’Educació, el Joan Salvador, molt estimat a la nostra escola!

Per arrodonir-ho, la transferència que hem fet a la Fundació Sant Joan de Déu ha estat de 1.900 €. La diferència l’ha aportat l’AMPA, donat que el cost d’organització ha estat molt baix, gràcies a les aportacions desinteressades dels diferents col·laboradors.

Un any més… MOLTES GRÀCIES!!!