Estimades Famílies,

Ens fa molta il·lusió anunciar-vos que un any més, ens tornem a sumar a la celebració de la XOCOLATADA SOLIDÀRIA per contribuir a la investigació DEL CÀNCER INFANTIL.

Cada any 1.200 nens i nenes a Espanya, i les seves famílies, s’enfronten al terrible diagnòstic d’un càncer infantil. A diferencia del càncer de l’adult, que està relacionat amb el procés d’envelliment de les cèl·lules i en el que els estils de vida més saludables poden afavorir la seva prevenció, en el cas dels nens no s’hi pot fer res per prevenir-los, i patir-los, és fruit d’un desafortunat atzar.

Per al Laboratori de Recerca del Càncer Infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu és imprescindible rebre el suport de la societat per avançar. La investigació és la que ha permès que, actualment, el 80% dels infants amb càncer puguin superar-lo. Però també, segueix sent la única esperança per aconseguir que, algun dia, no haguem de veure marxar el 20% que encara no ho aconsegueix. Precisament, per aquest motiu, tots els beneficis recaptats amb les Xocolatades Solidàries es destinen a aquest Laboratori.

Així doncs, des de l’AMPA engeguem motors, i en col·laboració amb l’escola, ens posem en marxa per MUNTAR UN BON CACAU! el proper dimecres 13 de març!!!

Des d’Educació Infantil fins a ESO, tots els alumnes que vulguin aportar el seu granet de sorra, podran fer-ho esmorzant xocolata calenta amb melindros, donant 1 € (mínim). Tota la recaptació es donarà íntegrament a la Fundació Sant Joan de Déu. I qualsevol aportació extra serà benvinguda!

També hi haurà sucs per aquells que no puguin prendre xocolata, així com esmorzar apte per a celíacs. En el cas dels alumnes d’Educació Infantil, per evitar pèrdua de diners, podreu fer el vostre donatiu directament a les mestres.

Estem treballant per aconseguir patrocinadors i/o col·laboradors, perquè així totes les nostres aportacions vagin directes a la Fundació Sant Joan de Déu. Així que aprofitem per dir-vos que si teniu una empresa i voleu col·laborar en el cost de la preparació de la Xocolatada, o fer una donació directa, no dubteu en contactar amb nosaltres. Tota aportació extra serà benvinguda!

En uns dies ampliarem informació, i donarem indicacions per tots aquells que vulgueu participar com a voluntaris el dia de la Xocolatada.

RECORDEU: el dia 13 de MARÇ, amb la nostra donació aconseguirem millorar els tractaments del càncer infantil i apropar-nos al somni que tots tenim: QUE UN DIA TOTES LES NENES, NENS I ADOLESCENTS AMB CÀNCER ES PUGUIN CURAR!

Associacions